M.MARINE SERVICE
Kwaliteitsproducten voor de jacht- en pleziervaart
VEEL GESTELDE VRAGEN
Veel van de gestelde vragen komen vaker voor. We hebben de meest voorkomende vragen voor u online gezet. Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag, laat het ons dan weten via het contactformulier.
Wij zullen dan contact met u opnemen via de door u opgegeven contactgegevens.
Ik kan niet inloggen met een Microsoft mail account ?
PROBLEMATIEK MICROSOFT MAIL ACCOUNTS

Helaas kunnen wij geen ondersteuning meer bieden aan orders die besteld worden via een Microsoft mail account.
Dit betreft de volgende mail accounts :
Hotmail, Live, Outlook en MSN
U dient dus een andere mail account te gebruiken om een order te kunnen plaatsen.
(zoals b.v. van eigen provider of G-Mail, Yahoo.).
Kan ik een bestelling ook af komen halen ?
Nee, alle bestellingen worden door ons verzonden.
( ook als u vlakbij woont )
Wat zijn de openingstijden van de winkel ?
Geen openingstijden.
Onderdelen zijn uitsluitend via de webshop te bestellen en worden dan verzonden.
Ik wil langs komen voor advies ?
Persoonlijk bezoek is in bepaalde gevallen mogelijk echter uitsluitend op vooraf gemaakte telefonische afspraak.
Ik wil onderdelen eerst komen bekijken ?
IS NIET MOGELIJK.
Al onze producten op de website zijn voorzien van duidelijke foto's en de nodige relevante informatie om een juiste aankoop te kunnen doen.
IS DEZE INFO NIET TOEREIKEND VOOR U ?
Gelieve dan telefonisch contact op te nemen.
Wij verwijzen u graag naar de telefonische bereikbaarheid vermeld op de website.
Indien u telefonisch contact opneemt voor verder advies is het noodzakelijk dat u op een PC met een normaal beeldscherm in onze webshop bent.
( dus niet met een smartphone of kleine tablet )
Wij kunnen u dan middels de informatie en beeldmateriaal van de artikelen verder proberen te helpen.
Ik wil eerst telefonisch advies alvorens wat te bestellen ?
U kunt ons uiteraard altijd even bellen voor hulp en advies.Mocht u buiten onze telefonische bereikbaarheid hulp nodig hebben stuur dan een mail met uw telefoonnummer.Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.
Kan ik dealer/handelaars korting krijgen ?
Nee, wij zijn een detailhandel gericht op de particuliere verkoop en geen groothandel.
Onze marges zijn dus niet toereikend om korting te geven.
Als het dus gaat om enkele stuks van diverse artikelen kunt u gerust bestellen maar uitsluitend tegen de prijzen vermeld in de advertenties.
Indien u meer dan enkele stuks wilt bestellen van 1 artikel zijn wij eventueel bereid om een "speciale" prijs te maken.
(vanaf minimaal 750,00 netto orderbedrag)
Ik heb recentelijk een artikel gekocht wat nu ineens goedkoper/duurder is?
De prijzen van onze producten veranderen constant aangezien wij alle producten kopen tegen wisselende dollar koers, variabele vrachtkosten, invoerkosten etc.
Ik heb geen of een onvolledige faktuur ontvangen na het afronden van de bestelling ?
In sommige gevallen kan het voorkomen dat een spamfilter of instellingen in een mailprogamma onze faktuur blokkeren of onvolledig weergeven.
Mocht u dit probleem ondervinden meld dit dan even in een mail en wij zorgen alsnog voor een duidelijke faktuur.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
Bestellingen geplaatst voor 15.00 worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.
( mits alles voorradig en betaald )
Nederlandse orders worden normaliter binnen 1-2 werkdagen afgeleverd.
Belgische orders worden normaliter binnen 1-3 werkdagen afgeleverd.
Overige EU orders worden normaliter binnen 2-7 werkdagen afgeleverd.
Wanneer er artikelen besteld moeten worden ontvangt u bericht over de levertijd.

Op welke dagen versturen wij orders ?
Van Maandag tot en met Vrijdag met uitzondering van feestdagen.




Kan ik ook vanuit Belgiƫ, Duitsland, Luxembourg en andere EU landen bestellen?
Dit is mogelijk.
U kunt betalen middels een aantal mogelijkheden die u onderaan elke pagina vindt.

Opmerking :
Wij leveren geen goederen op BTW 0% tarief.
Kunnen wij invloed uitoefenen op het moment van bezorgen?
Nee, zodra de order is overgedragen aan onze vervoerder is er vanuit ons geen controle meer mogelijk.
Zodra uw pakket is aangeboden bij de vervoerder ontvangt u een mail met Track&Trace gegevens om uw bestelling te kunnen volgen.
Bezorgtips:
Controleer of uw naam, adres, postcode en woonplaats gegevens juist zijn ingevuld tijdens uw inschrijving.
Design, realisatie en hosting verzorgd door NetandMore Rotterdam Powered by NAM CMS.